Capcana firmware-ului 3.1.3

M-am tot gandit zilele trecute care a fost scopul lansarii firmware-ului 3.1.3 din partea Apple. Lista noutatilor este cvasiinexistenta, iar cei care vor sa faca jailbreak trebuie sa aiba grija la noul baseband introdus de Apple odata cu firmware-ul. Ca dovada, in prezent nu exista o metoda sigura de jailbreak si unlock pentru orice iPhone, in cazul versiunii 3.1.3. Posesorii de iPhone de prima generatie, sau chiar 3G pot face jailbreak oarecum linistiti, dar in cazul 3GS situatia nu este la fel de frumoasa. Si apoi mi s-a aprins un beculet: daca Apple a aruncat firmware-ul 3.1.3 ca o momeala? O momeala pentru cei care dezvolta sistemele de jailbreak, pentru cei care dezvolta utilitarele de unlock. O provocare de a descoperi noi modalitati de a debloca terminalele iPhone. Momeala pentru ce? Pentru asteptatul firmware 3.2, sau 4.0 care este asteptat putin mai tarziu in acest an. Care firmware va veni si va bloca toate portitele descoperite intre timp. Iar iPhone-ul va redeveni un bastion impenetrabil pentru jailbreakeri. Ramane de vazut daca presimtirea mea se va adeveri. Sper ca nu…
Raspuns: NU
Eu personal am iphone 2g cu firmware 3.1.3 si nu am nici o problema ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu